Jak neskončit s hubnutím hned po pár dnech

6. leden 2015  Monika Svobodová  komentáře (0)

Určitě to znáte, jako každý rok si do nového roku dáváme spoustu předsevzetí. Nejčastěji to, že začneme hubnout a žít zdravěji. Mám to stejně, o vánočních svátcích stále něco uzobávám a mlsám a výsledkem jsou 2-3 kila nahoře během čtrnácti dnů. A pokaždé si říkám, že po novém roce začnu hubnout a do léta budu jako laňka.

Zdroj: Pixabay.comZdroj: Pixabay.com

Od prvního ledna poctivě cvičím každý den, počítám kalorie, ale vydržím tak 3 týdny, maximálně do konce ledna a pak to vzdám.

Tak tomu bylo několik let, ale dva roky zpátky se ve mě něco zlomilo a já se rozhodla, že tentokrát vytrvám a zhubnu jednou pro vždy. A proto bych se s Vámi ráda podělila o tipy, jak s hubnutím neskončit jen pár dnů po tom co jste začala.

Všichni víme, že budeme hubnout jen tehdy, bude-li náš energetický výdej vyšší než příjem. Toho jde docílit zvýšením pohybu nebo snížením příjmu potravy, ideálem je kombinace obojího. Převést teorii do praxe se ale někdy může zdát nemožné.

Je to jen v naší hlavě

Nejdůležitější je uvědomit si, že budu hubnout jen a jen sama pro sebe. Dokud jsem hubnula jen proto, že někdo řekl, že jsem tlustá, tak to nikdy dlouho nevydrželo. Stejně tak, když někdo přišel s tím, že budeme hubnout společně.

Vždy mě to pár týdnech přestalo bavit. Chodit do posilovny mě nikdy moc dlouho nebavilo a jíst jen salát a večer trpět hlady nikdo také dlouho nevydrží.

Až jednou jsem si řekla, že 90 kilo je fakt hodně a že je to pro mě hrozně nepohodlné a dál to takhle nechci. Našla jsem si cvičení, které mě baví a se změnou jídelníčku jsem začala postupně a pomalu.

A najednou to šlo, během tří měsíců jsem měla deset kilo dole a pak ještě nějaká další a svoji novou váhu si držím už rok a půl a to si občas dopřeju i čokoládu. Sportování mě totiž baví, nepřejídám se a zelenina je nedílnou součástí mého jídelníčku.

Jen reálné cíle na kratší časové úseky

Důležité je, dát si reálný cíl a rozdělit ho na menší cíle. Když si řekneme, že zhubneme za půl roku 20 kg, zní to strašně. Ale zhubnout 3,5 kg za měsíc už se nezdá být nereálné. Navíc jsem "tabulkový typ" a hodně mě bavilo vyplňovat si do tabulky své výsledky a vytářet si různé grafy pokroků. Motivací může být i vaše fotka "před X kily" na ledničce.

Nechtějte ale výsledky vidět hned druhý den. Ani za týden je neuvidíte, je to spíš otázka týdnů a měsíců, ale konečný výsledek stojí za to.

Postupná změna životního stylu

Aby hubnutí mělo úspěch a výsledky byly trvalé, jde především o postupnou změnu životního stylu. Sport by se měl stát nedílnou součástí vašeho života a stejně tak zdravý a vyvážený jídelníček.

Sama vím, že když se přestanu hýbat a začnu jíst jako dřív, kila by se mi pomalu vrátila nazpět. Proto si najděte pohyb, který vás bude bavit a jezte zdravě a hlavně chutně.

Časem zjistíte, že se ke starému způsobu života nechcete vracet. Odměnou vám budou kila dole, ale také se budete cítit zdravěji. A o to jde především!

SOUVISEJÍCÍ:  Očista těla aneb jak se dostat zpět do sukně bez jo-jo efektu!

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!




Magazín evien.cz


Časopis je součástí webů portfolia společnosti MediaShow Group s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
evien.cz na Seznam.cz
evien.cz na Facebooku


Redakce evien.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!